Ziggo dreigt ten onrechte met afsluiting

Directeur Klantenservice ziek thuis

HOORN - Een grote groep klanten van kabelbedrijf Ziggo heeft de laatste dagen een brief ontvangen waarin wordt gemeld dat men wordt afgesloten. De brief is ook verzonden naar klanten die netjes betalen. Een medewerkster van Ziggo meldt dat ”de brief met de melding over de afsluiting helaas ook naar een verkeerde groep klanten is verstuurd.”

Ziggo is weer eens bezig met ”het opschonen van de gegevens”, wat blijkbaar na de overname van Multikabel nog steeds niet goed is gebeurd. Daarbij gaan nog geregeld zaken mis. Men heeft nu een apart telefoonnummer (070-8893011) geopend waar men kan klagen over de bewuste brief.

Vanaf de start van Ziggo gaat er erg veel mis. Boze klanten krijgen geen contact met de Helpdesk die vaak overbelast is, technische problemen worden niet opgelost en op klachten wordt niet gereageerd. Zelfs op schriftelijke klachten van profesionele gebruikers wordt niet gereageerd.

De afgelopen dagen waren er in o.a. Zeeland en Limburg ook grote storingen bij Ziggo.



Reacties
Reactie: (Ciel)
16-3-2010, 21:15
16-03-2010 Sinds 20.45 u. storing in Gilze-Rijen, omgeving Breda-Tilburg, geen analoge en digitale tv ontvangst

Reactie: (Rijke)
24-7-2009, 20:11
Koop een huis en wat blijkt:
Ziggo, of liever multikabel heeft nog een boel tegoed van de vorige eigenaar.
Je kan hoog of laag vliegen maar het kost je 2 jaar om van de dreigbrieven en deurwaarders aan de deur af te komen die zelfs durven te beweren dat je dan wel zal samenwonen met de vorige eigenaar.

Reactie: (Westfries)
23-7-2009, 21:01
Niet zo zeuren allemaal he, wellicht wordt Ziggo straks nog door een Duits bedrijf overgenomen, net als Essent. Dat is nog erger, moet je straks nog in het Duits uitleggen dat je je geld terug wilt hebben.

Reactie: (henk)
23-7-2009, 20:15
kut ziggo heb opgezegd maar ze hebben het meteen weer doorgestart wat niet de bedoeling was/is de klantenservice weten ook van niks de ene liegt nog meer dan de andere had nooit ziggo moeten worden het is 1 groot dramabedrijf

Reactie: (Ziggo hater)
23-7-2009, 16:19
En die klote ZIGGO haalt wel geld van je rekening terwijl je al lang hebt opgezegd, en wacht rustig drie maanden met terugstorten, HUFTERS!! Ik ben blij dat ik er weg ben. Dit geintje heeft me ook nog een 15 euro belkosten gekost.