Storing bij aanvragen via www.hoorn.nl

25-06-2021

HOORNGIDS | Heeft u tussen vrijdag 18 juni 9.00 uur en maandag 21 juni 21.00 uur online iets aangevraagd bij de gemeente of 1.Hoorn? En heeft u daarna geen e-mail gekregen? Neem dan contact op met de gemeente via 0229-252200 of dienstverlening@hoorn.nl (mailto:dienstverlening@hoorn.nl) . Door een storing zijn verschillende aanvragen via www.hoorn.nl (http://www.hoorn.nl) niet goed binnengekomen.

Burgemeester Jan Nieuwenburg: ”We vinden het heel vervelend dat deze storing er was en dat inwoners hier last van hebben. We doen er alles aan om iedereen die iets heeft aangevraagd goed te helpen. Hiervoor is het belangrijk dat u contact met ons opneemt als u geen e-mail van ons heeft gekregen na uw aanvraag. Ondertussen onderzoeken we hoe de storing kon ontstaan, om dit in de toekomst te voorkomen.”

Om welke aanvragen gaat het precies?
In totaal gaat het om 118 aanvragen die niet goed zijn binnengekomen bij de gemeente. Het varieert van een contactverzoek met 1.Hoorn tot de aanvraag van een parkeervergunning. En van een TONK-aanvraag tot de bestelling van een Ja/Nee-Nee/Nee sticker. De gemeente kan zien welke aanvragen er zijn gedaan, maar niet wie de aanvraag heeft gedaan en wat er precies in staat.

Neem contact op
Na verzending van een mail naar dienstverlening@hoorn.nl (mailto:dienstverlening@hoorn.nl) kan de gemeente Hoorn controleren of uw aanvraag goed is binnengekomen. En als dat niet zo is, kan dat hersteld worden. Heeft u na uw aanvraag wel een e-mail ontvangen van de gemeente of 1.Hoorn? Dan is uw aanvraag goed aangekomen. Twijfelt u of heeft u vragen? Neem ook dan contact op.

Iemand achter laptop met telefoon in de hand Iemand achter laptop met telefoon in de hand